fredag 30 maj 2008

Kiss på Stadion!


Snart är det dags! Mina gamla idoler "Demon" & "Starchild" äntrar Stockholms Stadion för en för mig ganska efterlängtad spelning. Visst de är äldre nu men jag har ju inte sett dom sen 1997. Då var det hela originalsättningen medans denna gång återfinns endast Paul Stanley och Gene Simmons från originalet. I "Space-Ace" & "Catman"s frånvaro hoppar Eric Singer och Thommy Thayer in, men det är inga dåliga grabbar det heller och självaste "Space-Ace" Ace Frehley kommer jag ju ändå få se på Sweden Rock Festival. Enligt svenska skvallerpressen så fick europaturnén en väldigt bra start och Aftonbladet gav dem 4 plus. Kommer ju att bli en hitkavalkad av dess like så det är bara gotta sig i solens sken och insupa ljuv stämma.. kanske nån öl med om inte A tycker att jag skall köra för att jag ska jobba på lördag.

I wanna rock and roll all nite.. and party every day!

Inga kommentarer: