måndag 18 augusti 2008

Idioter..


Idag när jag kom hem hade jag fått ett paket i brevlådan från Home Enter och vart bra nyfiken på vad det var. Har ju inte beställt nåt men det kan ju va nån gammal beställning man glömt bort eller så. Tyckte dock att jag inte kände igen firman i fråga. Rev upp paketet fort som attan och vad möttes jag av? En jävla Eurovision Song Contest Belgrad 2008.. tydligen alla finallåtar från den tävligen. Schlager är ju verkligen min grej så tog det direkt som att nån har spelat mig ett spratt men så ser jag att det är ett inbetalningskort på 54:- (dyrt pris för sån dynga) så tycker det är lite taskigt om nån beställt den i mitt namn för att det är kul. När jag lagt det där åt sidan för en stund så pratar jag med en kompis på MSN och får då reda på att denne oxå fått hem den skivan. När detta inlägg skrivs så får jag reda på att en arbetskompis mamma oxå fått ett exemplar.. tydligen är det insyltat i nån "Mamma Mia-tävling". Mig veterligen så har jag inte vart med i nån sådan tävling då jag verkligen inte är ett ABBA-fan och än mindre musikalfilmsälskare.

Har mailat firman Home Enter och frågat vad det är frågan om. Skivan packas ner i samma emballage och skickas snarast tillbaka det är ett löfte!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha lät lite kul det där ;)

// Feja