tisdag 21 oktober 2008

Close but no cigar..


Som ni sett så har jag ju stukat foten rätt så rejält. Detta har medfört att jag inte kunnat vara i skolan på en hel vecka och därmed även missat genomgång av det stora provet vi gjorde för ett par fredagar sen. Jag gick in till min lärare igår och tog reda på resultatet och vart hyffsat nöjd! det visade sig blivit VG (Väl Godkänt, 4 i gamla mått mätt). Men det som var mest osis var att jag hade missat MVG med 2 ynka poäng. Close but no cigar! Men men man kan ju inte få allt.. ett VG är ju mer än godkänt så får helt klart vara nöjd.

Imorrn har vi valmöjligheten att va lediga eller åka gratis på Tekniska mässan i Älvsjö. Jag valde det senare och det ska bli skoj. Vi är endast 2st från klassen som ska åka (exkl alla lärarna). Tyvärr är ju foten rätt så jäkla jobbig fortfarande så kryckorna åker nog med för att orka en heldag i de mässhallarna.

Inga kommentarer: