onsdag 25 juni 2008

Jävlarns så glad..

Idag är jag på xtra bra humör. Är ju alltid glad men denna dag är utöver det vanliga! Flera faktorer spelar in men en gammal sak är ur världen och man blir så lycklig. Saker och ting tar tid men detta tog priset! Nu är det över i allafall och det kommer bli galant.

En annan sak är att det bär av mot Göteborg på fredag. Åker till Västerås redan imorgon torsdag för att träffa lillasyster med familj och för att sedan ta tåget ner till Göteborg på fredagsmorgonen.

Väl nere i Göteborg så nalkas det festival igen.. hårdrock för hela slanten! Festivalen heter Metaltown och deras artistbokare har gjort ett strålande jobb detta år igen. Var där förra året då det var en endagars-festival och då var det grymt. I år är det två dagar och grymma band avlöser av varandra. De jag ser fram emot mest är:

1. Cavalera Conspiracy
2. Amon Amarth
3. Monster Magnet
4. Tiamat
5. Dark Tranquillity

Kommer givetvis se en hop med bra band utöver dessa 5. Danko Jones, Finntroll och Hardcore Superstars tex. även In Flames måste väl ses även om det inte är några favoriter.

Midsommar då? Ja den var toppen precis som vanligt. Är sjukt så trevligt man kan ha med sina uppväxtkamrater år efter år på midsommar och nyår. Finns inget bättre än att partaja med dom. Man får ALLTID sig ett gott skratt det vill jag lova. Tack alla som var med på midsommar.. skitkul!


Himlen jag somnade under

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hej!!
Hittade din blogg via facebook!! Kan det vara det jag tror det kan vara?? Du vet!! Jag tjatar alltid om detta!! Kram Cilla