torsdag 13 mars 2008

Det där med HTML.. jag vet inte jag..



HTML-kung?
Inte jag i allafall! Igår fick min gode vän K hjälpa mig i bloggträsket trots att karln har jobb för 4 pers själv. På egen hand lyckades jag med att få upp lite skit i bloggen trotsallt. Tackar K för mången hjälp dock!

Nån som sett filmen "No country for old men"? Bra? Dålig? Tell me!
Även andra filmtips tas emot med glädje.

En sak jag inte kommit på än är om killen eller tjejen är mongo i detta fall!?

Livet
Känns kanon för förkylningen är snart ett minne blott. Visserligen täppt och dann men vore väl själva fan om den inte ger med sig inom kort.

Sport
Ikväll är det dags för kvartsfinal nr.2 i slutspelshockeyn. Blir spännande värre.. en vinst för Särkijärvi/Johanssons järnkaminer vore på sin plats minsann.
Det är även kvartsfinaler i innebandyns Superliga där jag såklart håller på Storvreta IBK i deras match mot Täby FC. Storvreta ser helt klart heta ut och jag hoppas verkligen att världens största innebandyklubb får vinna ett SM-guld.

Musik
Idag är det Rock 'N Roll som gäller känns det som. Nästan varje dag vaknar jag och har en låt/grupp på hjärnan och för att stilla begäret så måste jag lyssna på gruppen/låten i fråga. Just idag spelades AC/DC upp om och om igen. Jag körde igång Back in black med AC/DC och nöjde mig för tillfället med det. Tanken slog mig nästan direkt att australienska bandet Airbourne får minsann förgylla denna torsdag i fortsättningen.

Dagens låt

Runnin' Wild

Airbourne - Runnin wild

Spel
4vs4 mot kAkAo slutade 27-13 i PGS favör.

Inga kommentarer: