måndag 17 mars 2008

Gå för vinst Djurgår'n



Snart dags för nedsläpp i kvartsfinal nummer 4 och jag hoppas verkligen att förra matchen vart en vändning i denna kvartsfinalserie. Visst Linköping har ett litet försprång och fördel av en extra hemmamatch men vinst ikväll och all press ligger på Linköping. DIF har vunnit med både 1-2 och 0-4 i chokladborgen Cloetta center så dom kan göra det igen. Tror dagens drabbning blir riktigt tight och ska bli spännande/intressant att följa på Kanal 9. Vad tippar vi.. jag tippar 2-3 med hjärtat och det är det enda jag vill tippa med idag!

Livet
Förkylningen hänger i fortfarande men har ju helt klart mattats av efter mina vitlökskurer. Vill bli helt frisk så man kan jogga/löpa till jobbet igen för det är inte sådär jätteupphetsande att gå i dryga 40 min. Jogga på ca 30 min med trevlig rock 'n roll eller dödsmetall i lurarna är så mycket bättre.

Musik
Har fastnat i rock 'n roll-träsket totalt i och med Airbourne's platta "Runnin wild"! Låter så mycket AC/DC & Rose Tattoo om det hela och man blir jävligt glad! Enkla och perfekta riff som knappt Angus Young kunde gjort bättre och en perfekt placerad basgång i samma anda. Tycker dessutom en del textrader är roliga som tex. "Give me cheap wine & cheaper women" haha... en rock 'n roll-text som nog skulle få Nikki Sixx att bli grön av avund på!

Nytt på Google

Inga kommentarer: