fredag 14 mars 2008

Sex köp, inte sexköp




Lika bra att skriva rätt så det inte blir fel.
Iallafall är det mycket jag vill ha nu. Tycker att nån arabisk oljeshejk eller varför inte Ingvar Kamprad kan ge mig en påse peningar så jag kan shoppa lite!
Saker som mjölk, smör, bröd, kött och potatis platsar inte på listan trots att det saknas hemma. Här är sex köp som står före i kön:

* En ny digitalkamera har jag absolut behov av
* Nya jeans
* Sneakers
* En Sweden Rock Festival-biljett
* Metaltown-biljett
* Volbeat's nya DVD


Får nog vänta ett tag till skulle jag tro. Dags att köpa Trisslott kanske!?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jepp så är d.. hockeyhora som min man så fint sa d.. :-o :-o
Inte alls lika skoj med fotboll.. fast jag får nog så snällt titta på d oxå då min man är DIF:are ända in i benmärgen!! hehe..
Känner på mig att imorrn tar vi LHC..!!! :-)