lördag 15 mars 2008

Perrelli vinner.. Djurgår'n likaså


Dagens tips ligger nog på Charlotte Perrelli och Djurgårdens IF.

Jag ogillar verkligen den där Melodifestivalen men jag känner igen en hit när jag hör den, även om musikstilen förmodligen ligger på topp 5 på "sämsta-skiten-nånsin-alla-kategorier"-listan! Alltså lyssna på Christer Sjögren!! Trodde det var ett skämt men tydligen har folk röstat på den!?? Fattar nada.. det är ju för fan den sämsta skit jag nånsin har hört! Mitt tips ligger på Charlotte Perrelli, hon vinner i Sverige och kommer säkert att hamna på en topp5-placering i europa efter ett gäng öststater.

Sport
Djurgår'n har lite utav en ödesmatch idag och tror det kan gå vägen ikväll. Det behövs för ekonomin att få till minst en hemmamatch till och rent sportsligt vore det ju underbart att gå vidare till semi såklart. Troligen står Linköping som vinnare när denna kvartsfinalserie är klar men ge dom för fan en match i allafall. Lika handfallna som senast och semi-drömmarna är slut. Nä vinst med 5-2 ikväll

Liverpool och Torres fortsätter på den inslagna vägen att vinna (2-1 mot Reading idag).. sjukt skönt! Att få Arsenal i CL-kvart var väl inte det bästa som kunde hända kanske men vill man vinna CL ska man spöa såna lag. Var lottningen "riggad"? Tror inte det även om det inte låter helt orimligt i dessa dagar. Ryska maffian kanske har lyckats fått ett finger med i spelet!? Hur som haver så går Liverpool, Man. Utd, Chelsea & Barcelona vidare. Kommer alltså bli en helengelsk semifinal oxå.. intressant!

Dagens låt
Saliva - Survival of the Sickest


Spel
PGS vs MiNiT 26-14 CB Skandinaviska stegen

Inga kommentarer: