söndag 16 mars 2008

Lär dig strippa..

En ren uppvisning i snabbstripp


Jag kan inte sluta fascineras över hur sjuka och roliga tv-lekar japanerna har. Dom skrattar verkligen åt andras olycka och det är ju ruggigt skojiga klipp man sett. Vill dock ha tag på klippet när det sitter ett gäng killar på en bänk där bakgrunden är dold för publiken och en tävlande. Det tittarna och den tävlande inte ser, är en kille under bänken som ska slicka någon av de andra killarna på arslet utan att dom ska röra en min. Den tävlande ska då gissa vem som bli slickad.. sjukt men bra skoj!

Detta är en tävling i samma anda och jag dör av skratt!


Att nån gör sig illa är ju helt klart det roligaste de vet. Jag skrattar ju jag med såklart men jag lyckas inte komma på så sjuka lekar.. DET är japanerna mästare på ingen snack!

Att läsa fort och rätt är viktigt


Fy fanken vad jag vill kunna japanska!

1 kommentar:

Kenneth Grönwall sa...

Välkommen till bloggandet! Har ju fan hunnit spana in vad du skrivit förutom mitt html-stöd då :).
Och ja, japanska tv-program är fan inte helt normala...nästan så pass att det knappt blir kul alls.